УКРМАРК для бібліографічних записів
поле 128 — Поле кодованих даних: жанр і форма музичної композиції, засоби виконання


підполе a – Жанр і форма твору (музичне відтворення або партитура) |fre>

пояснення до підполя: Підполе містить 2-х символьний код, який визначає форму твору.

обов’язковість підполя: НІ

повторюваність підполя: ТАК (ПОВТОРЮЄТЬСЯ за наявності кількох жанрів і форм)

фіксована довжина підполя: 2

примітки:
ai Мелодії
an Гімни
ar Арії
bt Балети
bd Балади
bg Блюграси
bl Блюзи
cb Церковний спів, нехристиянський
cc Церковний спів, християнський
cl Хоральні прелюдії
cg Кончерто-гросо
ch Хорали
cn Канони Композиції, в яких використовується точна імітація, включаються хороводи
co Концерти
cp Шансони, поліфонічні вокальні твори
cr Різдвяні гімни
cs Музика на замовлення
ct Кантати
cy Музика кантрі
cz Канцони З урахуванням інструментальної музики
df Танцювальні форми Музика для бальних танців, за виключенням мазурок, менуетів, паван, полонезів, вальсів
dv Дивертисмент Інструментальна музика, включаючи серенади, касації, дивертисменти 18-го сторіччя
fg Фуги Інструментальна музика 17-го сторіччя і пізніше; поліфонічні твори, які основані на темах, представлених на початку імітації і повторюваних нарівні з іншим поліфонічним матеріалом
fm Народна музика Включаючи народні пісні, балади тощо
ft Фантазії Інструментальна музика, включаючи капріси, фантазії, річеркари 16-го та 17-го сторіччя не у формі фуги
gm Духовна музика (псалми)
hy Церковні гімни
in Інтермецо
jz Джаз
li Пісні (lieder)
mc Музичні ревю та комедії
md Мадригали
mi Менуети
mr Марші
ms Меси
mz Мазурки
mo Мотети
mp Музика з кінофільмів
mu Поліжанрові форми
nc Ноктюрни
op Опери, оперети
or Ораторії
ov Увертюри
pf Прелюдії та фуги
pg Програмна музика
pm «Страсті»
po Полонези
pp Популярна музика За винятком, коли індивідуальний код було присвоєно конкретній формі
ps Пасакалії Інструментальна музика: всі типи басоостинато
pt Хорові пісні в гомофонному стилі
pv Павани
rc Рок–музика
rd Рондо Включаючи інструментальні рондо
rg Регтайми
ri Річеркари Річеркари не у формі фуги 16-го та 17-го ст. Кодуються як фантазії
rp Рапсодії
rq Реквієми
sg Пісні За винятком випадків, коли індивідуальний код було присвоєно конкретній формі
si Увертюри до опер
sn Сонати
sp Симфонічні поеми
sq Кадрилі
st Етюди та вправи
su Сюіти
sy Симфонії
tc Токати З урахуванням інструментальної музики
tc Тріо–сонати
vr Варіації
wz Вальси
zz Інші форми

приклад 1: 128##$afg$btb03
2001#$aFour fugues for guitar trio

приклад 2: 128##$avr$cka01
128##$avr$bka01$csa01$csc01
128##$avr$bka01$csa01$csb01$csc01
2001#$aVariations for solo piano, piano trio and piano quartet

приклад 3: 128##$aco$boc$cwa02
2001#$aConcerto for two flutes & string orchestra in D minor
Бібліограф не вважає за необхідне указувати, що твір виконується одним оркестром, тому код "oc01" не записується.

приклад 4: 128##$asg$byy$cвх$cvu
2001#$aПісенник 1983$eМелодії і тексти$e[Для співу (соло, ансамбль) з буквенно-цифровим позначенням супроводу]

приклад 5: 128##$aрф$bka$cvu
2001#$aРоманси на вірші А.С.Пушкіна$eДля голосу і фортепіано

приклад 6: 128##$agm$aar$acc$bвх$cka01
2001#$aAve Maria$fПерекладено для вокального ансамблю [з супроводом фортепіано] О.Чеботарьової

приклад 7: 128##$azz$cта01
2001#$aТвори для домри соло

приклад 8: 128##$azz$bod04$csa02$csb01$csc01
2001#$aПерший квартет$eДля двох скрипок, альта та віолончелі

Creative Commons License