УКРМАРК для бібліографічних записів


поле 616 — Товарний знак як предметна рубрика |ukr>

короткий опис: Поле містить знак для товарів і послуг (торговельна марка, товарний знак), використовуваний як предметна рубрика, у формі точки доступу, розширеної додатковою інформацією про предмет, якщо це необхідно.

обов’язковість поля: НІ (Факультативне)

повторюваність поля: ТАК (Repeatable)


індикатор 1 –

значення індикатора:
пробіл (не визначено)


індикатор 2 –

значення індикатора:
пробіл (не визначено)

примітки до змісту поля: Знак для товарів і послуг – це позначення, за допомогою якого споживач може відрізнити товари виготовлені одним виробником від однорідних товарів (тобто товарів того ж виду, які мають одну й ту ж саму видову назву) вироблених іншим виробником: наприклад, горілку Гетьман від горілки Немирів. Характерно, що одним і тим же товарним знаком можуть бути позначені зовсім різні за призначенням та природою товари. Наприклад, позначення Гетьман можна зустріти не тільки на пляшці з горілкою, але і на коробці цукерок.
Власник товарного знаку може втратити право на нього, якщо він стає родовою назвою, наприклад, аспірин, нейлон тощо.
Ознакою товарного знаку є загальноприйнятий в світі символ ╪, використання якого свідчить про додаткові властивості товару (послуги), зокрема, про його особливий, фірмовий статус, притаманний товарам високої якості.
Знаки товарів і послуг класифікуються відповідно до міжнародно прийнятих систем класифікацій, наприклад USPTO або Nice Agreement, котра складається з 34 класів товарів (1-34) та 11 класів послуг (35-45).


Блок взаємопов’язаних полівПоля предметних даних:

Підполя


підполе
a – Початковий елемент заголовку рубрики. |ukr>

пояснення до підполя: Найменування товарного знаку у формі, яку вимагає застосована система предметних заголовків

обов’язковість підполя: НІ (ОБОВ’ЯЗКОВЕ за наявності поля 616 у записі)

повторюваність підполя: НІ (Не повторюється)


підполе
c – Характеристики

пояснення до підполя: До підполя заноситься клас товару чи послуги відповідно до використаної класифікації товарних знаків

обов’язковість підполя: НІ (ФАКУЛЬТАТИВНЕ
ОБОВ’ЯЗКОВЕ за наявності поля 616 у записі)

повторюваність підполя: НІ (Не повторюється)


підполе
f – Дати

пояснення до підполя: Юридичні дати права дії товарного знаку (наприклад, в Україні право на товарний знак надається на термін від 6 місяців до 20 років залежно від умов реєстрації товарного знаку).

обов’язковість підполя: НІ (ФАКУЛЬТАТИВНЕ
ОБОВ’ЯЗКОВЕ за наявності поля 616 у записі)

повторюваність підполя: НІ (Не повторюється)


підполе
j – Формальний підзаголовок

пояснення до підполя: Термін, який додається до найменування товарного знаку в 616$a для визначення виду товару чи послуги.

обов’язковість підполя: НІ (ФАКУЛЬТАТИВНЕ)

повторюваність підполя: ТАК (Повторюється)


підполе
x – Тематична підрубрика

пояснення до підполя: Термін, що додається до найменування товарного знаку в 616$a для додаткової характеристики теми, представленої даним товарним знаком

обов’язковість підполя: НІ (ФАКУЛЬТАТИВНЕ)

повторюваність підполя: ТАК (Повторюється)


підполе
y – Географічна підрубрика

пояснення до підполя: Термін, що додається до найменування товарного знаку в 616$a для уточнення місця, пов’язаного з даним товарним знаком, наприклад, місця виготовлення товару (коростенська порцеляна) чи географічне зазначення виготовлення товару (миргородська мінеральна вода, розлита у Києві, Миргороді або іншому місці)

обов’язковість підполя: НІ (Факультативне)

повторюваність підполя: ТАК (Повторюється)


підполе
z – Хронологічна підрубрика

пояснення до підполя: Термін, що додається до найменування товарного знаку в 616$a для характеристики періоду часу, пов’язаного з даним товарним знаком

обов’язковість підполя: НІ (Факультативне)

повторюваність підполя: ТАК (Повторюється)


підполе
2 – Код системи

пояснення до підполя: Кодована форма системи, котра увійшла до переліку, наведеному в Додатку G та є джерелом предметної рубрики.

обов’язковість підполя: НІ (ОБОВЗКОВЕ для кожного наведення поля для систем, перелік яких наведено у Додатку G.)

повторюваність підполя: НІ (Не повторюється)


підполе
3 – Номер авторитетного запису

пояснення до підполя: Контрольний номер запису в авторитетному файлі предметних рубрик.

обов’язковість підполя: НІ (ОБОВ’ЯЗКОВЕ за наявності відповідного авторитетного запису)

повторюваність підполя: НІ (Не повторюється)

Creative Commons License