УКРМАРК для бібліографічних записів
короткий опис: Поле містить найменування торгової марки у формі точки доступу.
обов’язковість поля: НІ (Факультативне)
повторюваність поля: ТАК (Повторюється)
індикатор 1 –значення індикатора:
„ “ – пробіл (не визначено)
індикатор 2 –значення індикатора:
„ “ – пробіл (не визначено)Підполя
підполе a – Початковий елемент заголовку/точки доступупояснення до підполя: Найменування торгової марки у формі точки доступу.
обов’язковість підполя: ТАК (ОБОВ’ЯЗКОВЕ за наявності поля 716 у записі)
повторюваність підполя: НІ (Не повторюється)
підполе c – Характеристикипояснення до підполя: Характеристики торгової марки
обов’язковість підполя: НІ (Факультативне)
повторюваність підполя: НІ (Не повторюється)
підполе f – Датипояснення до підполя: Юридичні дати права дії торгової марки.
обов’язковість підполя: НІ (Факультативне)
повторюваність підполя: НІ (Не повторюється)
підполе 3 – Номер авторитетного записупояснення до підполя: Контрольний номер запису в авторитетному файлі предметних рубрик.
обов’язковість підполя: ТАК (ОБОВ’ЯЗКОВЕ за наявності відповідного авторитетного запису)
повторюваність підполя: НІ (Не повторюється)
підполе 4 – Код відношенняпояснення до підполя: Код використовується для визначення виду інтелектуальної відповідальності за документ. Список кодів міститься в Додатку C.
обов’язковість підполя: ТАК (Обов’язкове.)
повторюваність підполя: ТАК (Повторюється.)