УКРМАРК для бібліографічних записів
короткий опис: Поле містить знак для товарів і послуг (торговельна марка, товарний знак), використовуваний як предметна рубрика, у формі точки доступу, розширеної додатковою інформацією про предмет, якщо це необхідно.
обов’язковість поля: НІ (Факультативне)
повторюваність поля: ТАК (Repeatable)
індикатор 1 –значення індикатора:
„ “ – пробіл (не визначено)
індикатор 2 –значення індикатора:
„ “ – пробіл (не визначено)примітки до змісту поля: Знак для товарів і послуг – це позначення, за допомогою якого споживач може відрізнити товари виготовлені одним виробником від однорідних товарів (тобто товарів того ж виду, які мають одну й ту ж саму видову назву) вироблених іншим виробником: наприклад, горілку Гетьман від горілки Немирів. Характерно, що одним і тим же товарним знаком можуть бути позначені зовсім різні за призначенням та природою товари. Наприклад, позначення Гетьман можна зустріти не тільки на пляшці з горілкою, але і на коробці цукерок.
Власник товарного знаку може втратити право на нього, якщо він стає родовою назвою, наприклад, аспірин, нейлон тощо.
Ознакою товарного знаку є загальноприйнятий в світі символ ╪, використання якого свідчить про додаткові властивості товару (послуги), зокрема, про його особливий, фірмовий статус, притаманний товарам високої якості.
Знаки товарів і послуг класифікуються відповідно до міжнародно прийнятих систем класифікацій, наприклад USPTO або Nice Agreement, котра складається з 34 класів товарів (1-34) та 11 класів послуг (35-45).
Блок взаємопов’язаних полів — Поля предметних даних:
- 600 — Ім’я особи як предметна рубрика
- 601 — Найменування колективу як предметна рубрика
- 602 — Родове ім’я як предметна рубрика
- 604 — Автор і назва як предметна рубрика
- 605 — Назва як предметна рубрика
- 606 — Найменування теми як предметна рубрика
- 607 — Географічна назва як предметна рубрика
- 608 — Форма, жанр, фізичні характеристики як предметний заголовок
- 610 — Неконтрольовані предметні терміни
- 615 — Предметна категорія вищого рівня (тимчасове)
- 616 — Товарний знак як предметна рубрика
Підполя
підполе a – Початковий елемент заголовку рубрики. |ukr>пояснення до підполя: Найменування товарного знаку у формі, яку вимагає застосована система предметних заголовків
обов’язковість підполя: НІ (ОБОВ’ЯЗКОВЕ за наявності поля 616 у записі)
повторюваність підполя: НІ (Не повторюється)
підполе c – Характеристикипояснення до підполя: До підполя заноситься клас товару чи послуги відповідно до використаної класифікації товарних знаків
обов’язковість підполя: НІ (ФАКУЛЬТАТИВНЕ
ОБОВ’ЯЗКОВЕ за наявності поля 616 у записі)повторюваність підполя: НІ (Не повторюється)
підполе f – Датипояснення до підполя: Юридичні дати права дії товарного знаку (наприклад, в Україні право на товарний знак надається на термін від 6 місяців до 20 років залежно від умов реєстрації товарного знаку).
обов’язковість підполя: НІ (ФАКУЛЬТАТИВНЕ
ОБОВ’ЯЗКОВЕ за наявності поля 616 у записі)повторюваність підполя: НІ (Не повторюється)
підполе j – Формальний підзаголовокпояснення до підполя: Термін, який додається до найменування товарного знаку в 616$a для визначення виду товару чи послуги.
обов’язковість підполя: НІ (ФАКУЛЬТАТИВНЕ)
повторюваність підполя: ТАК (Повторюється)
підполе x – Тематична підрубрикапояснення до підполя: Термін, що додається до найменування товарного знаку в 616$a для додаткової характеристики теми, представленої даним товарним знаком
обов’язковість підполя: НІ (ФАКУЛЬТАТИВНЕ)
повторюваність підполя: ТАК (Повторюється)
підполе y – Географічна підрубрикапояснення до підполя: Термін, що додається до найменування товарного знаку в 616$a для уточнення місця, пов’язаного з даним товарним знаком, наприклад, місця виготовлення товару (коростенська порцеляна) чи географічне зазначення виготовлення товару (миргородська мінеральна вода, розлита у Києві, Миргороді або іншому місці)
обов’язковість підполя: НІ (Факультативне)
повторюваність підполя: ТАК (Повторюється)
підполе z – Хронологічна підрубрикапояснення до підполя: Термін, що додається до найменування товарного знаку в 616$a для характеристики періоду часу, пов’язаного з даним товарним знаком
обов’язковість підполя: НІ (Факультативне)
повторюваність підполя: ТАК (Повторюється)
підполе 2 – Код системипояснення до підполя: Кодована форма системи, котра увійшла до переліку, наведеному в Додатку G та є джерелом предметної рубрики.
обов’язковість підполя: НІ (ОБОВЗКОВЕ для кожного наведення поля для систем, перелік яких наведено у Додатку G.)
повторюваність підполя: НІ (Не повторюється)
підполе 3 – Номер авторитетного записупояснення до підполя: Контрольний номер запису в авторитетному файлі предметних рубрик.
обов’язковість підполя: НІ (ОБОВ’ЯЗКОВЕ за наявності відповідного авторитетного запису)
повторюваність підполя: НІ (Не повторюється)